Saturday, April 16, 2022

LAUPÄEV, 16. APRILL 2022

 TAKO SK võistlused

Tänased võistlused toimusid esimest korda uute reeglite järgi ja Iti oli oma klassis esimene, kes üritas uutes tingimustes hakkama saada. Kuid kahjuks me ebaõnnestusime, mis tegi meele väga kurvaks.

Püsivõtetega sai Iti väga hästi hakkama: istumine 10p. ja lamamine ning juurdekutsumine 9,5p.

Individuaalvõtete järjekord oli aga järgmine:

1. Uwe - 10p.

No tundub, et kõik läheb imeliselt.

2. Esemed - 0p.

Siin ütlesid Iti närvid üles ja ta ennetas minu käsku, s.t., et Lj käsu peale oli tõusnud seisma , siis sai aru, et teeb valesti oli läinud lamama (mina seda muidugi ei näinud). Eseme leidis imeliselt, kuid tagasi tulles läks seda kohtunikule viima. Ja nii võte, mis meil alati õnnestub suurepäraselt, untsu läkski.

3. Kaugjuhtimine - 9p.

Taas imeline sooritus.

4. Kõrvalkõnd - 0p.

Vot siin tuli täielik häving, Iti ei suutnud üldse minu kõrval liikuda, ma tõestsi ei tea, mis juhtus.

5. Liikumiselt peatumised - 8p.

Ja siin tegi imelise kõrvalkõnni ja peatused.

6. Ruudu võte - 8p. 

Kõrvalkõnd juurde tulles ei meeldinud kohtunikule ja sealt punktide kärpimine. Iseenesest oli võte imeline.

7. Juurdekutsumine - 7p.

Minu viga, panin istumise asemel koera lamama. Ju ma olin sellest kahest nullist nii höiritud ja võib olla vana skeem oli meeltes hoopis?

8. Suunatud toomine -. 9p.

Uute reeglite järgi - imeline.

Tulemuseks 219p., II järk ja lausa 4. koht. Vot see oli küll üllatus, sest olin 100% kindel, et kahe 0 tulemusega oleme viimased! 


Olen täiesti sõnatu, ei tea, mis juhtus😢 Kui aga vaadata võistluste tulemusi, siis tundub, et tähtede seis ei soosinud eile SK võistlustel osalejaid, 28-st osalejast (kõik klassid: ALG, SK1, SK2, SK3) said I järgu vaid 4 koera, 13 koera ei saanud üldse tulemust😮  SK3 klassis 6 koera ei saanud üldse tulemust, 3 koera said III järgu,  1 koer II järgu ja vaid 2 koera said I järgu? Sellised tulemused olid paljudele löök allapoole vööd!!!

Tegin väikest statistikat: oma karjääri jooksul on Iti osalenud 54 korral SK võistlustel ja nendest 9 korral ei ole saanud I järku.

Kõik tulemused SIIN

Oleme Itiga küll kvalifitseerunud MM-le, kuid see võistlus pani mõtlema, kas meie koht on ikka seal🤔Pärast võistlust oli tunne, et minu Iti on ära vahetatud - tahan oma väikest sõstrasilma tagasi💗
 
Kodus rahulikult Iti punkte vaadates näen, et tegelikult on ta saanud teiste võtete eest imelised punktid, seega ma ei tohi asju nii mustades toonides vaadata. ma tean ja olen kindel, et Iti on võimeline ja suuteline tegema imesid💗💗💗

 

No comments:

Post a Comment