Saturday, April 21, 2018

LAUPÄEV, 21. APRILL 2018

TAKO SK Karikas III

TAKO viimane võistlus kevadhooajal oli taas meile edukas. Anu Oksa käe all võisteldes tead, et ükski hinne pole kingitud, kõik on ausalt välja teenitud - ja see mulle kohe väga meeldib. Sedasi saad teada oma nõrkused ja tugevused ning on võimalik keskenduda vigade parandusele.

SK3 klass oli täna viimane ja see tähendas, et Itil tuli autos oodata pea 3 h. Ühest küljest oli see hea proovile panek, sest kes teab mitmendad me MMi stardilistis oleme. Enne võistlust tõin korra Iti ka halli ja siis ei viidanud ükski märk sellele, et neiul võiks mõni krutski varuks olla. Nii rahulikku koera pole ma enne võistluseid varem näinudki. Esimese üllatuse sain aga kohe püsivõtetes, millega võistlused ka algasid.

1. Püsiistumine - 10p.
No siin oli kõik korras.

2. Püsilamamine ja juurdekutsumine - 7,5p.
Ha, ha - nüüd tuli selline üllatus, mille peale minu silmad lausa kuklasse keerasid. Nimelt lamades tundis neiu endast veidi vasakul mingit head lõhna maas ja hakkas, nagu vihmauss, sellel järgi venima. Lõpuks kui enam ei olnud võimalik venida, sest siis oleks juba pidanud üles tõusma, jäi neiu veidi mõtlema - mida teha - ja siis otsustas mõnusalt puusaasendisse minna. No sellist asja pole Iti veel kunagi varem teinud. Loodan, et see oli ka esimene ja viimane kord.

Edasi tulid kõik individuaalvõtted järjest ja meie olime seekord esimesed, kes neid sooritama asusid.

3. Suunatud edasi saatmine - 10p.
Imeilus edasijooks, kiire peatus ilusti ringis, kuid minu jaoks ei olnud seisa asend kõige parem, kuid ta seisis ja tegi seda kiiresti. Aga koera olekust nägin, et ta oli kohe, kohe ruutu sööstmas ja hetk oli tunne, et ta seda teebki ilma käsuta. Kuid võta näpus - vaatas mulle pingsalt otsa ja isegi LJ käsu peale ei võpatanud. Alles minult käsu saades imeilus jooks ruutu ja kenasti minu käsu peale peatus, mis tabas väga õigesse kohta. Lõpuosaga enam mingeid üllatusi ei olnud.

4. Eseme äratundmine - 9,5p.
Imeilus sooritus Iti poolt, väga kiiresti leidis oma eseme ja tuli tagasi. Veidi jäi põhiasend aga viltu.

5. Juurdekutsumine - 9,5p.
No veidi jättis soovida asenditesse otse peatumine ja seda eriti lama asendisse. Siis jäi kuidagi viltu. Ning põhiasendisse tulles põrkas kergelt vastu mind. Muidu aga kiire tulemine, väga särtsakad peatused ja ei mingeid ennetamisi.

6. Suunatud toomine - 10p.
Jah - väliselt imeilus sooritus, kuid ise ei olnud ma rahul sellega, et hantlite maha panemisel ei hoidnud ta minuga kontakti, kuigi oli sellise käsu saanud. Sellega peame veel töötama.

7. Kaugjuhtimine - 9p.
Asendid kõik ilusad, kuid veidi taas kaldumine veidi vasakule, mitte ette ega taha liikumist pole vaid just esikäppadega kaldub veidi vasakule.

8. Z skeem - 8p.
Kõrvalkõnd seekord kõige hullem polnud, kuid kõik asendid, mida sooritas imekiiresti, olid viltused???

9. UWE - 9p.
Taas ei täitnud käsku põhiasendis hoida minuga kontakti. Ja istu asend oli ka väga madal ja lääbakil, mis mulle kohe üldse ei meeldi.

10. Kõrvalkõnd - 8p.
Endale tundus, et polnud justkui vigagi. Kuid kuna videot ei ole, siis ma ei tea, kas ta kaotas kuskil kontakti või ei. Pealtvaatajatele oli visuaalselt küll ilusa mulje jätnud. No tegelikult ühel vasakpöördel jäi ta mulle jalgu ja vahel tundus, et põrkab minu vastu.

Ja sedasi see võistlus tehtud sai. Tegelikult olin ma väga rahul Itiga ja mul on hea meel, et tulid välja vead, millega peame nüüd järelejäänud ajaga enne MMi kõvasti tööd tegema.

Tulemuseks 291p., I järk ja 1. koht. Oi Iti, sa oled ikka üks paras suli, teed mulle närvkõdi ja siis teed näo nagu midagi poleks juhtunud ja tulemus näitab, et ei juhtunudki - olid taas oma sõiduvees.



Täna oli SK3 klassis väga tugev konkurents. Viiest võistlejast 4 said kõik I järgu ja 1 II järgu. Tore, et meie SK3 hakkab tasapisi ilmet võtma. Palju õnne ka kõikidele ilusate soorituste ja tulemuste eest.

 

No comments:

Post a Comment