Monday, September 30, 2019

SEPTEMBER 2019

Kuidas meie kutsikad arenesid ja kasvasid 
septembris

Olin seda hetke oodanud aastaid. Teekond selleni on olnud väga, väga keeruline ja raske, kuid ma ei kahetse ühtegi hetke, mida olen selle kõige nimel pidanud tegema ja ohverdama. Lõpptulemus on seda kõike väärt. See kogemus on minu elu üks ilusamaid aegu, kõike, mida olen sellel teekonnal kogenud, ei ole võimalik sõnadesse panna - kuid üritan seda siiski teha nii kuidas oskan.

Olen tõeliselt lummatud kõigest, mida selle seitsme koos veedetud nädala jooksul olen näinud ja millele on mul olnud õnn kaasa elada. Uskumatu oli jälgida vastsündinud olevuste reaktsioone: pole silmi, pole jalgu, pole kuulmist - kõik lihtsalt lebavad liikumatult. Kui aga ema tuleb vaikselt pesakasti, et neid olevusi sööta, siis järsku hakkavad kõik nihelema ja vaikselt nagu kaanid, nihkuma ema poole. Imeline taju ja arvatavasti ka lõhna tunnetus.

3 päeva vanused kutsikad.



 
Neiu MI


Noormees DO


Noormees RE


Noormees FA


September möödus meil kõik päevad tissi otsas, mis oli tõeliselt vahva vaatepilt (video on aga 02.10). Oi, kuidas ma neid väikseid olevusi armastan💖💖💖


No comments:

Post a Comment