Friday, November 18, 2022

REEDE, 18. NOVEMBER 2022

 Kalli Rikakese 

16. sünniaastapäev

Täna, 16 aastat tagasi, sündis siia ilma üks imeline koerake nimega RIKA, koerake, kellel oli lõputult energiat, piiritult töötahet, alati imelised naeratused huulil, imeliselt säravad silmad, imelised kikkis kõrvad ja veel palju imelisi omadusi. 
 
 
Kallitest kallima Rikaga veedetud 14 imelist aastat jäävad igaveseks minu südamesse ja mälestustesse💓
 
See suur, samas ju nii väikene, hing andis ka mulle palju jõudu, energiat ja tahet. Olen Rikale väga, väga tänulik nende imeliste koos veedetud aastate eest, mis on andnud mulle väga, väga palju kaasa edaspidiseks. Mängulusti jätkus selle koera sisse palju, palju, palju. Ta oli imeline kaaslane kõikjal, kus koos käisime.

 






Aastad koos Rikaga koeraspordis muutsid täielikult minu elu. Rika oli koer, kes tegi koeraspordist ühe imelise vaatemängu, olgu see siis sõnakuulelikkus või agility - oi kuidas see koerake seda kõike armastas.
 
 
Mälestused sinust, kallis RIKA, saadavad mind ja elavad minus iga päev. Sa oled ja jääd minu üheks ja ainsaks ARMSAKS RIKAKS💓


 


No comments:

Post a Comment