Saturday, April 22, 2023

LAUPÄEV, 22. APRILL 2023

 

ESIMESED STARDID AG3 VÕISTLUSKLASSIS

No nii, käes ongi aeg asuda võistlustulle kõrgeimas klassis, sedakorda TAKO korraldatud võistlustel, kus kohtunikuks meie oma Inga Järv ja esimesel rajal stazöörina Anastasia Tamm.

Kallis Mi-Mi❤❤❤ - mul ei jätku sõnu sinu kiitmiseks👌 Meie esimene etteaste AG3 võistlusklassis ja millega sa hakkama said😮 
 
HY rada - puhas jooks ja 1. koht (videol on näha, et kohtuniku stazöör näitab tõrget, kuid pärast selgus, et kohtunik oli teist meelt).
 
 
Esimene AG rada - 5kp. Kohtunik ütles pärast jooksu, et nii kahju oli tõrget anda, kuid midagi ei olnud teha ja tõepoolest ise tõmbasin koera tõkkest mööda.
 
 
Teine AG rada - puhas jooks ja 1. koht👏💖👏 
 
  
 
Raja lõpus olin täiesti kindel, et saime tõrke. Kuid kui ka ise videot vaatasin, siis näen, et pole tõrge ja selgus, et ka kohtunik oli sama meelt. Mi võttis hoo maha, kuid ei ületanud tõrke liini ja ei keeranud ennast ringi vaid vaikselt liikus edasi kuni lõpuks hüppas, kaotasime ainult aega.
 
Ma poleks elus uskunud, et kohe esimesed stardid AG3 klassis nii edukad on. Sina - Mi-Mi - olid täiuslik, mida aga ei saa minu kohta öelda, ja päästsid, vaatamata minu saamatusele, nii mõnegi ohtliku situatsiooni ise nagu mind seal rajal polekski olnud🤗 

Sellise kaaslasega on ainult suur nauding koos tööd teha😍, on veel mida harjutada🤔

No comments:

Post a Comment