Sunday, November 19, 2023

LAUPÄEV, 30. SEPTEMBER 2023

TAKO SK VÕISTLUS MAARDUS

Kohtunik Maarit Hellman Soomest 

Üle pika aja, kui osalesin võistlustel kahe koeraga. Mi-Miga läksime saama viimast I järku, et saada kokku kvalifikatsiooni nõuded 2024 aasta SK MMi jaoks. Itiga oli ka suur lootus saada esimene tulemus, mis läheks 2024.a. SK MMi arvestusse.

Osalejaid oli SK3 klassis kirjas lausa 15, mis eeldas päris tõsist konkurentsi. Itiga olime kataloogi järgi nr.2 ja Mi-Miga nr.10. Selline järjestus sobis meile väga hästi.

Kahjuks aga ei vedanud ilmaga, sest tugev vihmasadu tegi vastu katust väga suurt müra ja see tähendas, et ei mina ega koer pruugi kõiki käske korralikult kuulda.

Iti võistluse kokkuvõtet pean alustama veidi häbenemisega🫣 Nimelt lugu selles, et esimesena läksin ringi Itiga, kes pärast rasket vigastust, möödunud aasta detsembris, ei ole võistlustules olnud pea aasta, Iti oli sõiduvees ja kõik sujus imeliselt (no väikeseid apsakadi oli), kuid siis tuli viimane võte ja nüüd pean küll häbist silmad ära peitma. Iti I järk läks vett vedama täiesti minu süül😭 Viimane võte oli UWE võte ja uskuge või mitte - ma jätsin peatumise käsu koerale ütlemata ja see väike energiapomm tegi lihtsalt läbijooksu😍 Ja ma tean ka põhjust, miks see juhtus. Olles saanud taas treeningplatsile kippus ta ringi jooksmisel haugatama. Ja täna - ta ei teinud seda☺ ja ma olin nii eufoorias sellest, et lihtsalt unustasin anda peatumise käsu. Saime II järgu ja üllatuseks 14 osavõtja seast isegi veel 6. koha ❤ 

Nüüd veidi lähemalt Iti kõigist sooritustest.

 1. Ruudu võte - 9,5p.

No super sooritus, imeline edasijooks ning sama imeline ruutu jooksmine ja peatumine ilma ennetamiseta. Veidi peame vaeva nägema peatumise asendiga, mis näeb välja nagu oleks tegemist viitsütikuga pommiga.

2. Juurdekutsumine - 8,5p.

Hea kiirus, veidi ehk jätavad asendite puhtused soovida ja lõpus viltune põhiasend.

3. Kaugjuhtimine - 6p.

Kaugjuhtimine ise päris korralik, kuid lõpus tegi mulle üllatuse ja tõusis enne istuma, kui tema kõrvale jõudsin keerata. Ja eks asendite puhtus, s.t., et on veidi madal, jätab soovida.

4. Esemed - 9,5p.

Supersooritus.

5. Suunatud toomine - 9p.

Olen ka väga, väga rahul Iti sooritusega.

 6. Kõrvalkõnd - 6,5p.

No Iti meeleolu oli nii laes, et ta ei suutnud päris vaikselt kõrvalkõndi teha ja eks paaril korral põrkasime ka kokku.

7. Liikumiselt peatumised - 8,5p.

No siin suutis Iti end kokku võtta ja tulemusega võib igati rahule jääda.

8. Uwe - 0p.

Nagu juba eelpool mainisin, siis tulemus oli täiesti minu süü - Iti tegi imelise soorituse.

9. Püsiistumine - 10p.

10. Püsilamamine ja juurdetulek - 9,5p.

Ehk väike viltune asend lõpus või põrkas kergelt põhiasendisse tulles minu vastu.

Lõpptulemuseks 233,5p., II järk ja selle tulemusega saavutasime isegi 6. koha. Jah I järk jäi saamata, kuid ka II järk läheb SK MM arvetusse, seega oma eesmärgi siiski täitsime.

Minu kallis energiapomm


 Nüüd siis kokkuvõte Mi-Mi võistlusest. 

1. Ruudu võte - 9,5p.

Imeline sooritus Mi-Mi poolt, imeline edasi jooksmine ringi ja sama imeline peatumine. Kannatlik ootamine loa saamiseks, et joosta ruutu. Ei mingit ennetamist ruudus ja sedasi kenasti kuni lõpuni.

2.Juurdekutsumine - 9,5p.

No täna ületas Mi-Mi ennast täiega. On see võte meile olnud pikalt komistuskiviks, kuid täna sai Mi-Mi sellega suurepäraselt hakkama.

3. Kaugjuhtimine - 9,5p.

Sõnadest jääb puudu - imeline. Alles mõni päev tagasi võtsin kasutusele mõne asendi vahetuse jaoks uued käsud ja läksin riskile kasutades neid ka võistlustel. No MI-Mi oli võrratu. Super õpilane, kes omandab asjad imeliselt kiiresti.

4. Eseme äratundmine - 8,5p. 

Taas  aeglane tagasitulek ja viltune põhiasend lõpus.

5. Suunatud toomine - 9,5p.

Taas imeline otse jooksmine ja peatumine, ilus haaramine ja kiire tagasitulek.

6. Kõrvalkõnd - 9p.

Selle tulemusega olen ülimalt rahul.

7. Liikumiselt peatumised - 9p.

Ka selle tulemusega olen ülimalt rahul. Mi-Mi on imeline.

8. Ringi saatmine - 8,5p.

Kerge peatuse ennetamine, võttis veidi hoogu maha.

9. Püsiistumine - 10p.

10. Püsilamamine ja juurdekutsumine - 9,5p.

Tulemuseks 294,5p., I järk ja 1. koht. Olen üliõnnelik Mi-Mi nii heade soorituste eest. Sain veel juurde enesekindlust selles, et seda koera võib usaldada ja loomulikult peannise vastu andma samasugust usaldust ja palju heameelt koera soorituste üle. See koer armastab sotsiaalseid kiituseid.


Mi-Mi sai viimase vajaliku tulemuse kvalifitseerumaks 2024.a. SK Maailmameistrivõistlustele. 


No comments:

Post a Comment