Sunday, September 8, 2024

LAUPEÄV, 07. SEPTEMBER 2024

 Eesti Meistrivõistlused

 Sõnakuulelikkuses

 

Mul ei ole sõnu☺ Tüdrukud kallikesed - mida te teete minuga🥲. Rõõmupisarad täidavad mu südame❤❤❤ 
 
Iti on 2024 aasta Eesti Meister sõnakuulelikkuses🤩🥇❤️ 
 
Mi-Mi saavutas Eesti Meistrivõistlustel 2. koha 😍🥈❤️ 

Iti oli täiesti omas sõiduvees, Mi-Mid vedas alt ruudu võte, kus edasi saatmine ei õnnestunud täiuslikult😭 Ma olen nii uhke oma tüdrukute üle🥰❤ 

Võistluste korraldaja TAKO. See oli vist esimene kord, kui võistlused toimusid samaaegselt kahel platsil. Võistlused toimusid LOO staadionil. Kohtunikeks olid Jymmi Wranning Rootsist ja Piritta Pärssinen Soomest.

Meie võistlusklassis osales 12 võistluspaari, Iti astus võistlustulle teisena ja Mi-Mi alles viimasena. Nii juhtub, kui osaleda kahe koeraga samas klassis.

Kuid tüdrukud said oma positsioonidega imeliselt hakkama.

Iti lõpptlemuseks kujunes 272,5p. 
 
 
ja Mi-Mi tulemuseks 265p. 
 

Olen nii uhke oma tüdrukute üle, et nad suudavad nii hästi keskenduda ja teha tööd. 
 

Muidugi on vigu, kuid kellel neid pole ja nendega jätkame nokitsemist pärast treeningutel.


No comments:

Post a Comment