Thursday, February 10, 2011

LAUPÄEV, 05.VEEBRUAR 2011

TAKO SK Talvekarika II etapp

Täna toimus selle aasta teine sk võistlus, kohtunikuks pr. Kaidi Juurik Pärnust. Liikumisjuhiks oli Sirje Vets ning abiliseks Ragne Oja.
Nagu ikka oli mul mitmeid organisatsioonilisi asju teha seoses võistlustega. Oi kuidas tahaks ükskord võistelda nii, et ei pea ise vastutama millegi eest. Kuid see selleks. Õnneks on mul olemas Jüri, kes toetab ja aitab meid alati, nii ka täna. Ise pidin juba varakult enne võistlusi kohale minema, kuid ajagraafiku järgi meie etteaste pidi algama alles 13.00. Kuna Jüri oli nõus tooma koera hiljem järele, siis ei pidanud ma võtma Rikat kohe hommikul kaasa.
Võistlusteks valmistumine on meil nüüd uut moodi, sarnane MM-i olukorrale. Kui tavaliselt enne võistlust hoidsin koera autos, siis täna tõin ta halli puuri. Ja puurist võtsin ning läksime võistlema. Loomulikult enne võtsime kontakti.
Kuna täna olime ajagraafikust ees, siis alustasime individuaalvõtetega, sest kõik osalejad ei olnud veel kohal.

Meie lõplik punktisumma näitab (310,5p.), et tegime supertöö, kuid ise ma nii ei arva.

1. Kõrvalkõnd – 8p.
No sellist punktisummat see kõrvalkõnd küll väärt ei olnud. Väga palju oli kontakti kaotamist, isegi mahajäämisi pööretel, kõikumist minu kõrval. Põhiasendid olid aga korras.
2. IDARI – 10p.
No ei, seda see küll ei olnud. Kõrvalkõnd kõige hullem ei olnudki, asendid võttis kiiresti, kuid nad ei olnud päris otse, mille eest oleksin küll punkti alla võtnud. Ja ei püsinud asendis nii nagu tahan – liikumatult, et ei vaataks järele. No selle eest punkte ei võeta maha, see on minu soov.
3. Juurdekutsumine – 10p.
Peatused oleksid võinud olla täpsemad, minuarust justkui liikus liiga palju enne kui peatus. Seda võis kohtunik võtta kiirusest tingitud liikumisena.
4. Ruutu saatmine – 10p.
See oli tõesti seda väärt. Kiiresti, korralikult keskele. Ja ka kõik muu oli super.
5. Suunatud toomine – 10p.
Ka see oli super, ei saa midagi halba öelda.
6. Metallhantel üle tõkke - 9,5p.
Kõik oli super, põhiasend oli veidi viltu.
7. Eseme äratundmine – 10p.
Oli tõesti seda väärt.
8. Kaugjuhtimine – 10p.
SUPER!!! Seda see täna tõepoolest oli. Rika ei liikunud millimeetritki.
9. Püsiistumine – 10p.
Samuti SUPER!
10. Püsilamamine – 9p.
Kuni lõpuni oli super. Põhiasendisse võtmisel aga tegi mulle üllatuse, tõusis istuma ja siis läks uuesti lamama.


Olime pärast 0 koeraks mitteametlikus ALG-s ning AVA-s ja sama jama. No mis uus trikk see meil on? Kas see on nüüd suure treenimise tagajärg? Olen seda teinud jah nii, et kui tuleb põhiasendisse valesti, siis panen uuesti lamama ja ju ta nüüd arvabki, et peab kohe uuesti minema lamama.

Üldkokkuvõttes väga head sooritused. Tööd loomulikult veel on küllaga, aga asi on igati paremuse poole liikunud.

Mul on igati hea meel Aljo ja Marika soorituste üle, lõpuks ometi hakkab EVÕI klass muutuma huvitavaks ning tekkima konkurents.

No comments:

Post a Comment