Wednesday, October 13, 2021

LAUPÄEV, 09. OKTOOBER 2021

Uskumatu, kuid tõsi - Iti oskab üllatada!

Üle pika aja võistlesin taas kahe koeraga samas klassis (viimati Iti ja Rikaga nüüd siis Iti ja tütrekese Mi-Mi-ga) ja see tekitab minus veidi ebakindlust, sest mitmed käsud on koertel erinevad ja mul on tükk tegemist, et õigeid käske kasutada. 

Võistlused korraldas TAKO ja kohtunikuks oli Ralf Björklund Soomest.

Iti oli oma klassis viimane, s.t. 13-s võistleja (uskumatu, kuid meil on SK3 klassis juba nii palju osalejaid). Kuna individuaalvõtted olid jagatud kahte osasse, siis langes üks mure vähemaks, sest alguses, kui nägin kataloogi ja nägin, et Iti on viimane ja MI-MI teine, kuid kaasa võtan ju mõlemad üheaegselt, siis oli küll Iti pärast mure pika ootamise pärast. Kuid nüüd see mure jäi ära.

Ja lõpuks oligi käes aeg tuua ka Iti halli veidi kohanema.

Esimene osa. 

1. Kaugjuhtimine - 7p.

Imeilus sooritus Itilt, kuid lõpus järsku üllatus missugune. Nimelt tagasi minnes ja pööramise hetkel koera kõrvale, otsustas Iti ise istuma tõusta ja loomulikult see ei ole lubatud. Oh sa võrukael, kust saa selle peale tulid? Kuid jätkasime ja ei pööranud sellele apsakale erilist tähelepanu. Kahjuks sellest võttest meil videot ei ole.

2. Esemed - 10p.

Jessas - oli vast sooritus! Olin sõnatu. Oleme viimasel ajal selle võttega eriliselt tööd teinud ja meil on nüüd veidi teised kriteeriumid, mis varem ja tundub, et asi toimib. No selliselt positsioonilt oli lust jätkata.

3. Juurdekutsumine - 10p.

Uskumatu - taas super, super sooritus. Tuju tõusi ka minul lakke ja nägin, et Iti on tõesti super heas meeleolus ja lootsin, et sedasi ka jätkame.

4. UWE - 9p.

Ütlen ausalt, ei pannud tähele, mis viga võis olla, ehk viltune põhiasend lõpus. Kuid ikkagi väga super sooritus.

Ja nii see esimene ring läbi saigi. Iti autosse ja kohe oli vaja võtta MI-MI.Tunded olid laes, sest Iti oli näidanud ennast väga uskumatult kontaktses meeleolus.

Teine osa.

Tundus, et Iti meeleolu oli säilinud ja läksime vastu teisele ringile sama optimistlikult, kui eelmisest ringist lahkusime

5. Kõrvalkõnd - 9p. 

Meie alatine komistuskivi, kuid nüüd😮Iti kullaken, sa ikka oskad üllatada💓Tundsin ka ise, et Iyi on nii kontaktne, jälgib ilusti igat minu liigutust.Kuni lõpuni aga ei lasknud ma ennast lõdvaks, sest sisimas ma ei uskunud, et Iti suudab mind sedasi üllatada.

6. Z skeem - 9p.

Itikene - sa oled ju väikene ime, sa tegid taas imelise soorituse💓💓💓

7. Suunatud toomine - 9p.

Olen sõnatu, taas imeilus sooritus minu väikeselt sõstrasilmalt💓

8. Ruudu võte - 8p.

Videot vaadates ei leia ma ühtegi viga, aga ju siis kohtuniku silm midagi leidis, aga ikkagi superilus sooritus. Iti - mul ei ole sõnu - sa pidasid selle terve maratoni nii vapralt vastu💓💓💓

Jäänud olid veel püsivõtted, kus Iti oli viimases grupis, kus osales neli koera, teised grupid olid kolmesed. Kuna Iti oli viimane, siis tähendas see, et ta on kõige kaugemal vaadates sellest suunast, kuhu eemalduma, s.t., et kõige raskem asukoht. Kuid Iti oli taas imeline.

9. Püsiistumine - 10p.

10. Püsilamamine ja juurdekutsumine - 9p.

Ja äkki oligi kogu võistlus lõppenud. Teadsin, et täna on meil kindlasti asja poodimile, kuid millisele astmele, seda ei osanud arvata, sest ilusaid sooritusi oli ka teistel osalejatel.

Ja siis selgus tõsiasi: Iti lõpptulemuseks kujunes 287p., mis tagas talle 1. koha💖💖💖


Ma ei  oska oma tundeid ja emotsioone isegi mitte sõnadesse panna, seda rääkisid rõõmuspisarad minu silmis iseenda eest. Ma olen nii õnnelik oma väikese sõstrasilma üle, kes näitas kõigule, et mind pole veel mõtet maha kanda😏

Pärast võistlust läksime tegime veel mõnusa jalutuskäigu. Ja siin nad on - minu tänase päeva kangelased💓💓💓







No comments:

Post a Comment