Monday, October 30, 2023

LAUPÄEV - PÜHAPÄEV, 28. - 29. OKTOOBER 2023

 TAKO AGILITY VÕISTLUSED MAARDUS

Üle pika aja taas agility radadel. Kuna võistlused olid kahepäevased, siis osalesime mõlemal päeval, sest eesmärk oli saada viimane puhas agility rada, mis oli MI-Mi-l puudu, et vormistada AG CH tiitel.

Tõsine agilityt täis nädalavahetus ja milline tubli koer on mul agility radadel kaaslaseks. Kuid ise pean küll silmad häbist ära peitma. Kahel päeval kokku sai joostud 4 agility rada, kohtunik Jouni Kautto Soomest. 

Laupäeval 2×dsq, seega laupäeval me oma eesmärki ei suutnud saavutada, mõlemal agility rajal tegin ise vea. Olen alati ütelnud, et usalda koera, kuid ise ma seda kahjuks ei teinud. Kontrollisin üle ja tulemus oligi käes. 

Esimene agility rada laupäeval.

Teine agility rada laupäeval.

 Pühapäeval aga naeratas meile õnn ja esimene agility rada - puhas ja 1. koht.

Esimene agility rada pühapäeval, rada, mis tõi meile ihaldatud eesmärgi.

 Teisel agility rajal saime taas dsq. 

Pühapäevase puhta agility raja ja 1. kohaga sai Mi-Mi kokku tulemused Eesti AG tšempioni tiitli kinnitamiseks. Olen nii uhke ja õnnelik oma imelise sõbra üle❤❤

❤
Mi-Mi on super agility koer, kes teeb täpselt nii nagu mina teda juhin, seega ise aga pean rohkem tööd tegema iseenda enesekindlusega ja rohkem usaldama koera🤔 Kunagi on üks tark inimene lausunud kuldsed sõnad: "Ära mõtle sellele, kuhu koer ei tohi minna vaid mõtle sellele, kuhu ta peab minema"☺ Seda mõttetera järgides jääks palju dsq. olemata😉

 

No comments:

Post a Comment